Okej..

Kan man vara så upptagen med en massa grejjer, att man har missat att W. Houston har dött? För 2 dagar sen?? Måste hålla mig mer uppdaterad om vad som är på gång i världen.

Nu ska ja så småningom börja söka mig ut med Tykmeister, och sen till frissan kl 13, efter det och söka lite lådor och sen på kaffe mec C. Sen hem och börja packa (typ sommarkläder och sånt) och ikväll kommer mamsen hit och titta på Notting Hill. Och ajjo! En ny väggklocka måste ja köpa, den andra sprack (?) igår mitt under kalaset såatt gästerna fick glassplitter i kaffet!


Kommentarer
Postat av: mamsen

Om jag inte hade varit me på kalaset hade jag trott att de va en ryslig fest me slagsmål o grejer,så att klockorna föll från väggarna.

2012-02-13 @ 15:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0