Mitä teillä syödään?

Det viktigaste för mig är att min hund mår bra av den maten han får. Jag har mina åsikter om diverse market hundmat, men alla gör ju som de tycker. Det som passar åt den ena kanske inte passar åt den andra. Tykes daliga portion består av en blandning av Hills SP Canine Adult Oral Care och Hills SP Canine Adult AF Lamb + laxojla.

                      

Jag kommer troligen inom en snar framtid att flytta över honom till Royal Canin Medium Sterilised om kan börjar gå upp i vikt, men tillsvidare kör vi på Hills. Jag har provat diverse olika sorter och konstaterat att dessa två Hills har passat bäst åt honom hittills.


Kommentarer
Postat av: c

Och mina äter ju som du vet Royal Canin Mini Junior och Royal Canin Chihuahua 32 eller Mini Adult och jag är nöjd :)

Lady äter Proplan och hon ser ut att vara nöjd och glad :)

2011-10-02 @ 19:54:13
URL: http://svansarochskor.blogg.se/
Postat av: mamsen

Nu ska man igen tro, att folket på byn ska glo, när ni båda har så fina västar

2011-10-02 @ 20:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0