Söndag

Hejhejhej, många hej! Inatt hade vi B här övernatt, och jag konstaterade att vi inte har några gästtäcken, ej heller dynor eller lakan. Så vill jag ha en ny telefon. Min får vara en reserv, den funkkar ennu så. Så behöver Tyke ett halvstrypande halsband. Så imoron har jag en massa grejjer att göra. Söka täcken + dynor + lakan från Jysk och ett halvstryp halsband åt Tyke. R far iväg till Gigantti och kolla på ny Tv, så han köper en telefon åt mig samtidigt (dont worry, jag har valt den själv).

Nyåret gick ganska lungt till, var på jobb och sen iväg till Tallmo. Där åt vi mat och pangade raketer på natten. Tyke var med, men när vi började skjuta raketer var det för mkt för honom, så N for in med honom. Men när vi var klara och for in igen, bestämde jag mig föratt ta honom med ut och se på när andra sköt sina raketer att han inte skulle få traumor, och han brydde sig inte ett skvatt när det small. Duktiga lilla vovve. På nyårsdagen sov vi ganska sent och chillade hela dagen. Sen kom vi hem kring 19 och jag städade hela lägenheten på 2 timmar :) Vi var ut på nattpromenad och mötte B som kom från en fest. Efter det gick vi och lade oss, och vaknade kring 10 imorse. Så var vi till Knäppen och äta med M&P och E&D och nu sitter jag och kollar på telefoner. Måste nog ha en Nokia :)

Men nu ska ja kolla på lite Tv och kanske gå och lägga mig i tid för en gångs skull. Tack för mig!

Kommentarer
Postat av: Ia

Oj, du vill också ha massa saker! :D Vi är alla litet köpgalna för tillfället tror jag! Tur att Tyke e en tuffis som inte blir rädd för småsaker! Åke satt hos T o R under täcket och var skiträdd hela nyårsafton... :/ Kul att ha en modig hund... :))

2011-01-02 @ 22:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0