Måndag

Idag känner jag mig konstig. Gråtfärdig ena sekunden och glad nästa? Aja, de går väl om.

Wihii, nu e R i Gigantti och söka hem en ny Tv och en ny telefon till mig! Ska nu se hur jag lär mig att hantera en kosketusnäyttö, må int nu de gå bra :) Ska ta och lägga Tv:n på paikka när R kommer hem och sen börja söka mig mot stan. Som ja sa så har ja en massa grejjer att göra idag, kom på att jag även måste köpa en hushållsvåg och ögondroppar. Måste laga en handlanlista åt mig tror jag. Kommer fan aldrig att komma ihåg allt annars. Nu ska vi se:

Gästtäcke + dyna x 2

Enkelt påslakan (150x200) x 1

Förvaringslådor x ?

Underlakan till vår säng x 2

Nytt halsband åt Tyke + ny matskål (hundjävlen växer ju så de knakar om de, hans mat ryms int mera i skålen! Andra gången nu som ja måste köpa större matskål!)

Ögondroppar x 1

Hushållsvåg x 1

Sen återstår bara problem nr. 2, hur ska ja få in allt? Utan att behöva gå 2 ggr ner till bilen? Säg det.
Någon som vill agera bäranhjälp? Anyone?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0