^^,

Vad trevliga läsare jag har, tack för de fina orden! Ajo, jo jag fyller alltså 22. ÅNGEST! Nånä, inte ennu. Den kommer säkert sen när jag fyller 25. Vilket inte är så långt ifrån det heller.. Nä, nu pratar vi om något annat.

Som om hur underbar min hund är. Idag har han haft väldigt tydliga åskiter:


Som att han inte tycker min arbetsplats. Ej heller min ekonomi. Påfyllning till önskelistan; En ny plåmbok.


Sen blev han mittiallt skiträdd för något och hoppa upp i min famn såatt datorn nästan föll i golvet. Där satt han o darra o stirra mot köket. Åsikt nummer 2, det spökar i vårat kök. Fjant..

Läste annars i senaste nummret av HH att Cesar Millan är påväg på Europaturné, synd bara att inte till Finland. Annars sku ja ha skaffa VIP biljetter, kosta vad det kosta vill, jag diggar honom.

Men nu ska ja kolla på lite Tv och sen läsa klart min HH, som jag kommer att få hem i brevlådan nu 4 månader framöver :D


Me like

Imoron är det städdag som gällar (kommer att bli ett halvhjärtat försök) och sen plocka ihop alla grejjer inför Söndagens loppis på Tanhuhovi. Tack och gonatt!

Kommentarer
Postat av: mamsen

Du ska int nu säga nåt om Tyke. Han va ju så duktig när ni träffa andra hundar. Nog värt en ny plåmbok.

2011-01-22 @ 11:28:45
Postat av: Elisa

Jo, hej, sluta pirra. Åke har på en vecka ätit upp en htc telefon (300 €) och en universalkontroll (180 €). Så om int du har en jävligt dyr plåmppa, ZIP IT!! :))

2011-01-22 @ 12:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0