8/12/11

Skulle faktiskt slänga upp ett inlägg igår, men jag fastnade på ett forum och plötsligt var klockan 23.30..
Igår var jag som vanligt på jobb och efter det städade jag upp lite här hemma.


Ny mattunna åt Tykis och en till att ha annat skrot i.


Köpte lukkosula efter att min bildörr frysit och jag var tvungen att köra till stan och hålla i dörren för brinn kära livet. Somtur kunde jag föra bilen till syster där den fick tina upp och hon körde mig till jobbet.


Så fick jag en parfym av svärmor och svärfar, DKNY som jag älskar. DKNY har de absolut bästa parfymerna! Äpplet är en longtime favorit :)

Nu ska ja kolla på lite julklappar och sen börja söka mig ut med Tykis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0