Segt

va de med uppdatering. Men ni ska veta att ja int ha haft varken tid eller ork att kika in här. Är ganska busy för tillfället.

Idag ha ja iaf haft min första dag på det nya jobbet, and I just love it! Mycket att ta in och lära sig, men de e så jäkla kul endå! Mycket roligare än mitt förra ;) De känns så skönt att veta att man inte har sena kvällar och hela veckoslut med jobb mer. Och jag och syster har ju jobbat ihop förr så de e inga problem.

Imoron är det skola som gäller, efter det måste jag hem och storstäda. Vi far annars kanske till stugan alla 3 under helgen, skönt!

Men nu ska ja ligga på soffan och vänta att pysen vaknar, mata honom med Hills Natures Best (som han btw är helt galen i), ut på kvällspromenad och sen och sova. Vaknade kl 06 imorse och ögonen sto som p-ttar i huvu på mig, pigg som aldri förr. Ja vakna t.o.m före Tyke så nu börjar de kännas som att sängen kallar.

Adjö!

P.s sry C, men ja såg att du hadd komentera först nu när ja logga in :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0