Och så var det Fredag

Imoronbitti kl 8 riktar jag och bästaste syster kosan mot Vanda till M&M dagarna, är så jävla taggad!! Skall lägga kameran på laddning inatt så kan ja kanske lägga fram lite bilder här med. Har packat klart och ska snart börja gå och lägga mig. Blev annars "uppraggad" idag. Av en kvinna. Är det bra eller dåligt? You tell me..

Har ganska myky på nervena för tillfället p.g.a en massa olika grejjer, så ja ska inte skriva så långt, annars kläcker ja bara ut mig någå dumheter. Är starkt av den åsikten att om man har något att säga till någon så ska man säga det face to face, absolut inte via en blogg. Tycker att sånt är fegt.

Men nu ska ja ta hunden under armen och fara och sova. Hoppas att min huvuvärk ger med sig tills imoron. Gonatt på er!



Härrigud sånt svamligt inlägg :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0