Eld i byxorna och förbannade Nelly.com

Håll nu pojkar för fan! Om vi förloara nu så e vi ute från VM. För helvete!!

jag tänker annars aldrig mer beställa från Nelly.com. Dom har tydligen inte sina räkningsgrejjer i skick. Först skickar dom ut en räkning som referensen inte fungerar på, sen när man tar kontakt med dom så tar det för det första en vecka per gång innan man får svar från dom, co så frågar dom samma saker varje gång. Ja ha skicka mitt kvitto på att jag har betala den förbannade räkningen säkert 50ggr, och sagt att den referens dom har skickat har varit felaktig, för min internetbank godkänner inte den, men dom tycks inte fatta vad problemet är. Har hållit på med denna förbannade räkning nu i snart 1 månad. Orkar inte. Har försökt hålla huvudet kallt, men när det kommer samma frågor gång på gång på gång, så blir man ju og lite fittig.

Men hörrni, nu ska ja ta o kolla på lätkä, de gäller nu, sista perioden o läget är 1-0 till oss. Håll nu pojkar för helvete!!


Kommentarer
Postat av: llindau

då va vi två om den sasken att int beställa från nelly mera! ;) Man far no heldre ti hesa å köper där! Då vet man va man får och man har inga problem me betalningar å sånt! :D

2010-05-11 @ 08:16:02
URL: http://llindau.wordpress.com
Postat av: Anette

inge skoj när det krånglar med företag,ps fin blogg

2010-05-12 @ 06:01:16
URL: http://lifeofnett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0