Skor!

Pengarna bränner i mina händer för tillfället. Vill shoppa shoppa shoppa! Så, igår satt ja på nettin o kolla typ H&M, Gina osv. På Nelly.com hittade jag ett par gudomliga skor.. som ja beställde.. :D Men dom e på allvar asfina!


Kolla nu! Iiih! O tänk sen till sommaren med mina nya vita farkkun. Gaah! Smält jävla snö, smält!
Nåja, men till kanske viktigare saker angående dessa skor. Dom kostade 15€, o nu vet ja att ni kommer börja pirra att dom inte håller ett skit o blatibla, men guess what? I dont care! För 15€ får de lov att bära eller brista, ja tänker ge dom en möjlighet iaf! + att de finns en sak som heter reklamation, vilket jag tänker utnyttja om det så behövs. Men fiiina e dom o om några dagar har ja dom hemma!

Men nu ska ja laga lite skolarbeten, så kanske ja får ta sovmorgon imoron. Kommer att vara på jobb hela kvällen, så uppdaterar knappast så mycket.

Kommentarer
Postat av: mamsen

Superfina. Jättehöga så du måste gå försiktigt.Billiga o tillrävklit små hoppas ja, när du har så liten fot. Snart kommer nog sommarn. Flugona i fönstret ha iallafall kommit.

2010-03-23 @ 09:46:19
Postat av: C

hehe, this is why i love u, du måst endå allti prova själv på allting, fast nån säger någå klokt åt dej, Hihi, min Ems <3 ;)

2010-03-23 @ 10:26:02
URL: http://svansarochskor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0