Love is my drug

Tjaba!

Sitter här med ansiktet fullt av smet(?), o de känns jäkligt bra! Man känner riktigt hur de drar in i huden. Min nya drog:


Ja älskar den! Lite dyr är den nog (typ 1,80€) en påse med två doser.
Min hy blir som en babys när ja ha använt den. Ska försöka använda den iaf 1 gång i veckan. De e endå bara fuktgivande, inte något annat.

Känner mig så underbart vacker när ja sitter här, utan smink o kritvit i ansiktet (krämen då). Vågar nog inte lägga upp någon bild :P

Hade syster hit tidigare idag, riktigt mysigt! Vi ska ta de som en tradition:)

Så ringde pappa o sa att mamma va på sjukhuset :( men hon ringde senare o hade sluppit hem så de va nog okej nu, men hon sku nog dit imoron o ta tester o sånt. Hoppas att de inte e någå allvarligt. Ja tycker om min mama jag!

Nåja, nu ska ja börja ta bort min ansiktsmask ( resterna skall torkas bort efter ca 10-15 min) o sen o sussa. Ska till skolan nog först 12.45 imoron, men sen ska ja på jobb, o de ha vari en ganska lång dag idag, så ja måste nog börja söka mig o sova snart.

Gonatt på er!

Kommentarer
Postat av: Ia

Jepp, det ska definitivt bli tradition! Pussåkraam!

2010-03-11 @ 12:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0