Hursomhaver barnen kär

säg till mig som hungrig är, vart jag mig i köket vänder, har ja chips o dipp i mina händer.. Hahaa, spontan tolkning :) Nej men ja ha faktist ätit chips o dipp just o nu känner ja mig äcklig. Kanske ja e d
äcklig, för min pojkvän vill inte pussa mig :´(

Nå nej nej, kanske ja känner mig lite bättre om ja lagar en smörgås med gurka, tomat o sallad på? Jau de tror ja.
Kanske lite senare. Iaf, så va de helt okej på jobbet idag. Bättre än va ja hadd förvänta mig faktiskt! O imoron slutar ja skolan 11.45, o sen ska ja ti stan o söka mammas födispresent o kanske handla mat åt henne. Min lilla mamma e sjyyk, kanske ja måste fara o hälsa på henne lite imorom. Ja har endå troligen ganska slött imoron. Men ja måst fara ti Canny o kolla på Rean, kanske ja hittar någå kiva:)

Polisen kom o tala me mig ida. Ja sku fara på jobb o ringde på lagerdörren, dom sotd där o talade med några människor (vet inte varför exakt):

Polisen: - vad gör du?
Jag: - Eeh, ringer på dörren?
Polisen: - varför det?
Jag: - Ja ska på jobb !?
Polisen: - Jobbar du här?
Jag: Öh, joo? (no shit sherlock!)
Polisen: Okej, carry on.

What lixom!? Ska man inte få fara på jobb mera heller utan att poliserna ska fråga vart man e påväg?
 
Nåja, hu sku de vara me dendä smörgåsen nu då? - jotack, jäkligt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0