Galen katt

Heip!
Sitter hemma nu för tillfället och småväntar på att få besök:) (helt planerat nog, ja e inte som gamla gummor som dukar fint ifall att någon sku komma på besök)

Va till gudmor och gudfar ( faster ) och söka nytt oljefilter till min bil idag, som skall bytas under helgen. Ha kört såpass många km med min bil sen ja köpte den så de börjar vara på tiden. Sen till Jysk o handla lite väldigt nödvändiga saker:


5 tavelramar 1,95€/st
5 bilder till ramarna 0,50€/5 st


Två zebra dynor som passar såå bra med min tavla!
7€ /st 13,95€/st


Så passa ja på att bädda och lägga mitt nya påslakan. Skitfint!


Och som sällskap har ja haft Smulan! Han ha nog inte vari ti så stor nytta,
dragit ner 2 blommkrukor och en vas i köket. Fan så ja jaga han :D

Men nu e han snäll o ligger här o sover i soffan bredvid mig:)
Sen härjar han välan som en dåre hela natten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0