Födelsedag och landsföredare

Nu förbanna räcker de me dehä skitvädret! Läste just Kenzas blogg o hon hade vaknat till +10gader och sol! Varför?? Ja ha alltid sagt att ja inte tänker ta stress över vädret för man kan endå inte påverka det, men nu börjar min nerver vara viktigt slut på dehär förbannade skräppvädret! Mina skor va genomblöta igår när ja sku gå från jobbe till apöoteket (vadå, 50m kanske) p.g.a all jäkla slask överallt! Inte konstigt att folk tar livet av sig här, så fan de ser ut när man ser ut genom fönstret!


Utsikten från min balkong för tillfället. Dö!!

Man har ju inte lust att göra någonting annat än ligga hemma under täcket och tycka synd om sig själv. Kanske man borde flytta till Sverige.. där har dom iallafall fint väder!


Någon annan som minns hur varmt det var denna dag?
Ja tängte väl det..

Nu ska ja försöka tänka positivt och fara o duscha o sen börja laga mig klar för svärmors kalas.

Morjens.


Kommentarer
Postat av: C

Jotack, det är ett jävla f*ttväder ute.. Man blir riktigt jäkla deprimerad. O i Sthlm har dom full vår redan, o int me de, Kenza vaknar upp i egypten om några dar o pappa min stiger på plane ti Spanien om två timmar -.-'

Unfair !



Men, det blir nog snart varmt igen ^^ o hellre regn o slask nu än snö och is, då vet vi att vi e ett steg närmre sommarn. Gullig bild på oss ^^

2010-03-20 @ 13:19:19
URL: http://svansarochskor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0