Bad romance

Gokväll!

Kom nyss hem från svärmor! Var dit på mat o sen till Pörssi o göra av med lite pengar ;


Några ansiktsmasker som jag ska prova imoron
Nagellacksremover
Sprayflaska
Påse med dekorationsgrus
3 döcker från Outlet
4 senapsburkar, men ja tänker använda dom att ha mina kryddor i :)


Dom e såå söta! För bara 4€ så va de int så farlit


Brödrost och strykhjärn + skrykbre, men den rymdes inte med på bilden.


Min finfina brödrost gör sig bra i vårt finfina kök :)

OCH
så lovade ja ju att lägga in en bild på mina nya gardiner, o här kommer den!


Fint va?

Nu ska ja äta lite glass o sen börja fara o sussa. Update houmenna!

Sovgott.

Kommentarer
Postat av: Ia

Superpluttiga kryddburkar! Sötis ändå! :)

2010-03-10 @ 13:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0