Memories och ren bil

Cha!
For till M&P när jag slutade jobbet idag. Lovade att jag skulle gå igenom mina gamla hästgrejjer såatt mamma kunde ge dem till min kusins dotter som nyligen blivit hästgalen så. Men vet ni vad? Ja kunde inte ge bort min ryktlåda. Höll på att börja gråta när jag öppnade den och hade borstarna fulla med Chemus man..



Den tänker jag spara hemma i klädrummet. Den luktar inte häst mera, endast bortsarna gör det, och dom blir ju kvar i lådan såatt inte alla kläder ska luka häst.

Sen hade mommo lagat klart mitt troll som ja ska ha på balkongen. Det har blivit lite av en tradition att hon lagar en varsin åt oss. Mamma har en, moster har en, kusin har en, syster har en och nu har jag en. Ja tror att ja ska döpa henne till Tuutikki!


Visst ser hon ut som en Tuutikki? Glass har hon med :)

Men hörrni, nu ska ja laga mina naglar ( om jag orkar) och sen kolla lite på Tv. Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0