Måndag

Hade nog uppdaterat igår, men mitt internet bestämde sig föratt inte fungera så när ja skulle publicera inlägget läggade nettin :(

Nåja, men idag ska ja till stan och inhandla lite saker, samt diskutera med vissa företag. Hmrf..

Vet ni vad, jag vill riktigt jävla mycket tillbaka till Afrika! De sku nog sitta med en resa dit igen i sommar, eller kanske i höst? Och så hjälper det ju inte att Shakiras Waka Waka spelar i huvudet på mig helatiden, enda sen jag hörde den på jobbets radio på Lördan så har den snurrat på där, men jag gillar den :)


Nyyyh, vill tillbaka!

Men nu ska ja fara o röka aamurööki och sen ska ja börja laga mig klar föratt fara iväg till stan. Morjens!

Kommentarer
Postat av: mamsen

Lever nån på Suomisoffa ännu månne?

2010-06-14 @ 16:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0