20.22

Sitter hemma nu i soffan och skall snart lägga på en film! Sötisen har också kväll imoron, så vi kan ligga tillsammans och kolla film, samt får vi båda sova länge imoron, skönt!

Dagens handlande blev då

-en korg att ha tidningar i
-ett par springtossor med rosa detaljer
-en kanna att vattna mina blommor med
-solpuder
-sunsilk volume shamppo & hårinpackning

Efter att jag varit till Säästö for vi till R:s pappa som hade lagat mat, så vi åt spagetti där. Efter det skulle vi hem, och ett varv via hamnen (r:s jobb) och då konstaterade han att han glömt sina nycklar hos sin far, så vi måsta köra tillbaka. Som tack föratt jag kört upp min bensin föratt han glömde sina nycklar bjöd han mig på en grillad köttpirog och en Breezer Vattenmelon :) Sen hem.

Men nu ska ja kolla på Simpsons och sen film. Moro!


Kommentarer
Postat av: mamsen

Tossor med rosa på låter smarrigt.

2010-06-08 @ 19:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0