Inatt får vi besök av tandfén

Idag har det varit fest för T och chillkväll i Tallmo. Flunssan är nästan obefintlig på eftermiddag/kvällen, men på morgonen gör den sig nog påmind igen.

Idag lyckades jag faktist hitta 3 av Tykes tappade tänder, wiho! Han ha tappa nästan alla, men ja ha inte hitta en, så när B kom idag o sa att Tyke tappar tänder sprang ja dit o hitta 3 stycken!


Skitkvalité, men så är det när man har en halpis-kamera.

Så inatt får vi kanske besök av tandfén. Nej, ja ska lägga undan dom på ett säkert ställe såatt ja inte tappar bort dom. Den ena trodde ja först att var en klo, men det är nog en tand. Kollade alla tårna och alla klor fanns kvar :)

Imoron ska jag och Tyke besöka byns hundgård. Har hört att det är ett skitställe (bokstavligen, folk lär ska inte städa efter sig) men vi ska ge det en möjlighet. Vorde kul att springa lite med Tyke i snön och kanske prova lite agility, vem vet, kanske han är en riktig haka på det? ;)

Var annars riktigt jäkla duktig just, vat ute och skottade snö (så ja slipper det imoronbitti) och nu sitter jag här, har just duschat och ska snart börja gå och lägga mig. Tack för idag!


Kommentarer
Postat av: mamsen

HURRAAAAA!!! Du hitta hans mjölktänder. SPAAAARA dom!!!

2010-12-07 @ 18:15:09
Postat av: HelloNicki

God morgon söt!



Vad tycker du om mitt senaste väsk köp?



Kram!

2010-12-11 @ 11:00:28
URL: http://hellonicki.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0