Gammalt..

Tängte ladda upp lite gammla bilder som ja just hittade när ja rotade igenom min data:) + lite saker som några läsare kanske inte vet om mig!


Jag har stått med tårna i Atlanten (o fyfan va kallt de va!) Bilden från Stoneheven i Skottland


Jag har ridit på en söt liten (?) kamel i Saharaöknen en gång.


Jag har gaddat mig två gånger. Här är nummer 1


Och nummer2. Gillar den senare mest<3


..Och jag har varit riktigt jäkla blond en sommar :D

När jag var såhär blond var ja dessutom i Göteborg på den bästa konserten någonsin : Robbie Williams på Ullevi. Gaad, får gåshud bara ja tänker på den kvällen.


Så är jag ju också student, blev klar Sommaren 2009. Nästa dimission 1011 (enligt planerna), då ja blir färdig Merkonom.

Tyvärr har ja inte fler bilder nu :/ men ja ble såå sugen på att resa när vi pratade med mamma ida, så ja måsta lägga upp lite bilder från mina resor. Har nog rest mer än detta, men de bilderna har ja tyvärr inte på datorn :( London är bl.a en plats som jag tillbringade ett veckoslut men från den resan finns det tyvärr inga digitala bilder:S

men nu ska ja fara o röka o sen o sova. Har ju min tent imoronbitti så ja måste vara utvilad och orkka stiga upp till den.

Gonatt påer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0