Fan!!

Jävla kakka bajs endå, ja missade en tent!! Tydligen så hade den ägt rum igår vilket jag helt hade glömt bort. Jävla fans skit! Ja fullkomligt avskyr när ja ha glömt någonting och får panik när ja kommer på det. Men, som tur, så va ja o pratade med läraren i fråga, o han var väldigt förstående o sa att ja kan få skriva tenten imoronbitti istället *puh*

Ganska skönt att ja får sitta helt för mig själv imoronbitti i skriva min tent, utan att ha en massa snorvalppar som springer omkring en helatiden. Snart ska ja på jobb Jeii! Nejmen ja e på allvar ganska glad åt att min chef ringde igår o frågade om ja kan komma på jobb idag efter skolan o vara där några timmar. Ja ha inte vari på jobb sen Lördagen, så de känns ganska kiva att fara på jobb några timmar idag! Ska bara gå i lugn och ro och plocka upp lite saker på hyllorna, utan att behöva springa till kassan och posten helatiden.

Men nu ska ja laga min webbsida klar ( så långt ja hinner ) o sen hem o eta lite, byta kläder och sen iväg till jobbet. Tänk va kul att man kan vara glad över att fara på jobb, ganska sällsynt kan ja säga :)

Nu --> webbsida!

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0