.

Hur kommer det sig att när man är sjuk så tänker man bara på negativa saker, och inte positiva?

Nästa vecka kommer att vara en sticka i röven, R ska nämligen på kurs till Kotka, vilket betyder att han kommer att vara i Kotka från Måndag till Fredag. Och jag kommer att vara ensam hemma. Det kan ja säga, att vår lägenhet är inte stor, men när man har gått omkring här helt ensam hela dagen, så känns det nog alltför stor:P jobbigt att gå från ett rum till ett annat, när redan att flytta på dynan i soffan är ett helt jävla projekt..

Har fortfarande inte kommit på hur ja ska klara av att bara sitta inne hela dagen imoron? ja kommer ju fan att mögla bort.. Men om ja känner mig själv rätt så kommer jag att få tvinga mig själv att sitta hemma imoron. Visst är det skönt att vara lite ledig ibland, men inte när man är sjuk och håller på att svettas ihjäl sig varje gång man lyfter ett finger. Men de e väl sånt man får ta här i livet, men inte är det kul inte!

Ska läsa lite bloggar nu (Cessi, uppdatera din blogg, ja håller på att dö av tristess!) sen bara snällt sitta o vänta på att R ska komma ridande på en vit hingt och rädda mig från min misserabla tillvaro. okej, kanske inte riktigt.

Kommentarer
Postat av: C

Aaw <3



Jag har massa att skriva om, många bilder att lägga in, men jag hittar ingen inspiration att göra de.. Ring mej imårån när du ha vakna. de e lite panik.

2010-04-22 @ 23:11:06
URL: http://svansarochskor.blogg.se/
Postat av: Ia

Hej! Ja e oxå sinkku nästa vecka! Tisda, onsda å torsda. Kom å bo med mej å hjälp mej me hundarna! =) Om du vill å ork, alltså! Hålls hemma idag under täcke. Kramis!

2010-04-23 @ 09:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0