Denna Lördag

Steg upp 08.30 (!!) även fast jag var ledig idag (!!!) och började dagen. Ganska skönt att gå på en morgonlänk med hunden såpass tidigt och inte ha småstress över att hinna till jobbet. Så begav jag och Tykmeister oss till Karis föratt träffa lill-killen, vilket gick super! Hade föreställt mig att Tykis skulle springa runt som en crazy-dog och bjuda till lek med valppen, men nej; han betedde sig som en riktig gentleman och satt snällt och fint och tittade på valpen och knep fast ögonen när den drog honom i öronen. Mattes pojkar :D

Efter det bestämde jag mig föratt ta med honom till jobbet föratt söka lite godis, och då fick vi även beröm för hans fina klor av trimmaren som jag hade fixat på plats idag! Efter allt socialt beteende somnade lille köttbullan nöjt på gräsmattan när vi kom hem. Gubbarna har hållit på med staketet hela dagen och imoron skall nätet trädas på balkarna och sen börjar det vara klart, weii! Så skönt att bara kunna öppna dörren och släppa ut hundarna utan att behöva fundera på koppel eller linor.

Men nu ska ja börja krypa i säng, har varit en lång dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0