5/7/12

Imorse styrde jag och mamsen kosan mot en sommartradition, nämligen matt tvättspaikkan. Tvättade min enorma köksmatta och två mindre mattor. Måste gå igenom mina skåp och se om jag kanske sku ha fler mattor att tvätta, ganska kul detdär! Var hemma krin 11.30 och började så småningom laga mat, solade lite, har ju varit så fruktansvärt hett idag så 20min var nog tillräkligt för mig. Annars har vi nog bara hängt idag, hundarna har varit ganska slöa pga värmen, men nu börjar dom piggna till vilket betyder att nu härjas det och busas i trippel takt. Tur att dom har varandra att trötta ut :)
 
Ska så småningom börja ta Tykis ut på kvällsrundan och sen se några avsnitt Prison Break (javet, old, men ja såg bara första och halva andra sesongen, så tängt att det är ganska passligt att se det nu här man har tid) Hörs igen!
 
Tyke stackarn va helt slut när vi kom hem efter att ha varit ut och gå i hettan, och inte fick han vila hemma heller ;)
 
Finally!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0