Fy skäms!

Råkade falla in på H&M:s sida igen. Råkade hitta lite grejjer. Råkade klicka på "till kassan". Råkade klicka beställ. Råkade också in på Nellys sida. Råkade göra samma sak där. Aj så tokigt det kan gå!

Är annars fruktansvärt irriterad på en viss person, ja har en känsla av att det kommer att komma ett fult inlägg här i dagarna, men det är lungt, personen i fråga läser endå inte min blogg så.. Håller hårt på att inte "pika" andra på min blogg, inte skriva grejjer om personer som jag vet att läser här, det blir bara en massa missförstånd + att det är fegt att använda bloggen föratt få saker sagda till folk när man inte vågar säga det face-to-face. Folk som man vet att läser det.

Imoron jobb som vanligt, sen och handla och söka bykis från dagis. R skall och söka sin mor från Sibbo (?) imoronbitti och hinner inte hem tillbaka innan han ska på jobb kl 14, så bykis far på dagis imoron. Men nu ska ja kolla lite South Park och sen gå och lägga mig. Hoppeligen blir det inte likadant åskväder inatt igen, störade när man skall sova och det blinkar såatt hela sovrummet lyser! + att det bullrade så hårt inatt att det skrällde i fönstren.

Aja, gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0