Idag har varit en bra dag!

För det första, så konstaterade jag igårkväll, att jag faktiskt är ledig idag! Vet inte varför jag hade fått iden att jag skulle vara på jobb, men bra med ledigt :) Idag har vi städat. STOR städat! Moppat golven, städat upp klädrummet, tvättat spisen osv. Med inspiration av min svärmor som tängte överraska mig när jag kom hem från jobbet till ett städat hem, men iochmed att jag var ledigt så har vi alla 3 (t.o.m R) städat här som galningar idag. Men före det for jag och R till stan kring 10 på morgonkaffe till Portmans, därefter en sväng till bokhandeln föratt jag skulle ha lite material till julklapparna. Efter det ville R gå och se på nya madrasser så vi styrde kosan mot Masku. Fick min(a) julklapp(ar) i lite förskott hihi, nya madrasser och ny soffa blev det! Hade inte tängt köpa ny soffa ännu, men hittade en som var så söt så jag och R bestämde oss över en tobak att vi tar den!


Bättre bild får ni senare, orkar inte nu :P

Madrasserna får vi troligen nångång efter nyår. Har gått och funderat på dethär med nya madrasser länge, men det är ju så dyrt och tråkigt att köpa madrasser. Men jag fick min som julklapp ;)

Nu ska ja gå och röka och sen börja söka mig i säng. Skall bli intressant att se hur det är på jobbet, har inte varit dit nu på 3 dagar. Det var ju total kaos där på Fredagen, så vi skall se om jag kommer ihåg allt som ska göras ;)

Kommentarer
Postat av: c

OJ vilken fin soffa! :)

2011-12-19 @ 23:09:32
URL: http://svansarochskor.blogg.se/
Postat av: mamsen

Jo, den riktigt skriker efter nån som ligger där o läsre en deckare o äter julgodis.

2011-12-20 @ 21:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0