Morjens!

Halleluuuja, adlibris har kommit! Natascha Kampusch 3096 dagar och Cesar och hans hundar. Kommer att låsa in mig i sovrummet ikväll och bara läääääsa. Passligt att vi ska till hundgården ikväll såatt ja kan få läsa ifred sen ;)

Annars då, Tyke ha vari på jobb med mig i förrgår, gick helt bra. Men såklat måste man ju öva mer, men helt ok föratt ha varit första gången han var här. På Sönda blir de Augustimarknad med mamsen och Måndag sprutor åt Tykis. De närmaste dagarna i ett nötskal så att säga. Uppdaterar mer sen när ja e hemma!

Kommentarer
Postat av: mamsen

Den där Cittarireissun pinar mej, men jag ska vara STARK o hålla fast vid städa o lägga in gurkor imoron, säger ordentliga tanten.

2011-08-11 @ 16:39:40
Postat av: mamsen

Cittarireissun pinar nog mej, Men jag ska vara STARK o hållas hemma o städa o lägga in gurkor, SUCK.

2011-08-11 @ 16:53:42
Postat av: mamsen

Dabbig blogg, funka ej o sen funkar igen, eller tycker du att jag ska skriva ännu en gång om hur jag ska städa.

2011-08-11 @ 16:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0