Hemma!

Jo jag är hemma efter en kul resa till Sverige med hela gänget! Är ganska trött just nu, steg endå upp 06 imorse, så ja tänker inte lägga in en massa bilder på bloggen och berätta allt vad vi har gjort, det får vänta tills imoron när vardagen rullar igång igen. Skulle egentligen inte orka med skola imoron, men jag har ju endå fått vara borta nu i 3 dagar, så lika bra att jag petar iväg mig dit bara.

Men en sak ska ja ennu berätta innan jag går och lägger mig, och det är att min underbaraste far har hyrt en skitfin stuga till oss för hela sommaren! Men bilder på det kommer upp imoron när jag har tömt min kamera!

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: mamsen

Din hårborste som du har glömt i vårt, får bo i stugan hela sommaren om de e OK för dej. om jag tar dit min egen så får jag ha håret oborstat i veckorna, snyggt va.

2010-05-27 @ 19:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0