Alltså..

På rasten for jag iväg efter hörlurar, battery och lite karkki, så allt känns bättre nu! Hur materiell får man bli? :P Nej men ja måste på allvar säga att ja blir på så mycket bättre humör när ja får lyssna på musik medan ja gör någonting istället föratt bara sitta knäpptyst.

Så fick ja viesti från jobbet om att dom vill ha mig på jobb ikväll, men nejnej sa ja. När vi nu för en gångs skull jag coh R slutar samtidigt så vill jag nog spendera hela min dag med honom. Så är det bara. Skall endå på jobb imoron så.

Men hörrni, ja uppdaterar mera sen när ja kommer hem.

Kommentarer
Postat av: mamsen

Gott att äta o dricka brukar hjälpa till nästan allt.

2010-05-11 @ 19:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0