.

Vet ni vad? Jag är på förbannat negativt humör. Vet inte vad det beror på, men så är det. Orkar inte, vill inte göra någonting, bara vara! Men när fan ska man ha tid med det då? Aldrig välan.. Nejmen idag är sista dagen denna vecka som jag är på jobb, sen ledigt! Tänker fan i mig ha telefonen avstängd såatt ingen i misstag heller kan ringa och påpeka att jag skulle behövas på jobbet.

Idag har annars varit en ganska kul dag (fast jag känner mig negativ). Har haft miljödag och sprungit hinderbana i Dragsvik! Ganska nolot nog att vara uttklädd som någon annan jävla tardi bland alla milijossarna, men vad gör man? Kul hade vi iallafall, och skadade blev vi, varenda en! Min arm är uppriven, så ja ska ha bandage bl.a.

Så fick vi reda på resultaten i yrkesprovet, och jag fick 3. Halleluja! Hade typ förväntat mig en 1a eller högst en 2a. Najs. Hade nog bommat på vissa ställen, men tydligen så var det så lite att det endå blev en 3a.

Men nu kurrar magen, så ja ska laga något att äta och sen börja göra mig klar för jobbet!

Kommentarer
Postat av: mamsen

Duktiga du. Nog kan du ju ligga i stugan me, som e skrev.

2010-06-02 @ 19:43:15
Postat av: Elisa

Jepp, ja ha köpt karkki å battery redan! :)

2010-06-03 @ 11:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0