Titanic

Sitter och väntar på att filmen Titanic ska ladda, kollar den online!

Inatt vaknade jag kring 01 av att jag var säker på att någon stod i vårat vardagsrum och sköt med hagelgevär! Det blinkade i hela lägenheten och dett kom den ena smällen efter den andra! Men när ja flög upp från sängen och kastade in mig i vardagsrummet med endast trosor på mitt och håret på ända, så blev jag informerad om att det var en hiskeligt åskväder ute, o fan så de höll på. Blix på blixt och dunder på dunder. Ja var så skraj efter den första smällen (som väkte mig) att jag inte vågade stå på balkongen och kolla på hela showen. Vågade fan inte ens stå vid fönstret. Ja tror att de var den hårdaste åskstormen jag någonsin varit med om, eller så känns det bara så p.g.a den obehagliga väckningen jag fick. Fyfan. Inatt sku de kunna vara likadant väder för då sku ja vara berädd på det och kunna njuta av det! Älskar när det åskar!

Men nu kära vänner så ska ja kolla slut Titanic som ja började se på igårkväll innan ja gick och la mig, men imoron har ja kväll, så då kan ja sitta lite längre uppe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0