Tillbaka till vardagen..

Vill inte på jobb. Blä. Vill bara ligga hemma och slöa. Det åskade annars inatt igen, men inte lika mkt som förra natten. Vaknade någottag på morgonnatten och hörde att det dundrade ute, men somnade lika snabbt om igen.

Har en lång vecka framför mig, med endast Söndag ledigt. Tack som fan.. men ja ska prata med chefen idag och säga att ja måst få mina 2 dagar ledigt i veckan som jag har rätt till, annars blir ja galen! Orkar helt enkelt inte. Dessutom är det olagligt. Nåjå, ska nu se vad det blir av den saken. Annars kommer ja att vara helt död på Söndan sen när ja entligen är ledig, najs.

Nåja, men nu ska ja börja laga mig igång föratt om 1 timme typ börja söka mig mot jobbet. Gud va ja längtar efter min semester!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0