Svett och kontroll

Idag har jag varit supereffektiv! Alla saker på jobbet blev uppplockade och jag rensade hela lagerhyllan med saker som inte rymdats upp från tidigare dagar så nu är det supersnyggt(?)   i lagret, eller hur snyggt det nu sen kan vara i lagret i en matbutik? Men vi har luftkonditionerinsmaskinen där och en massa andra mskiner som pumpar ut het luft 24/7 så der var sökert 40 grader dit, så det var skönare att vi på butikssidan än att vara i lagret, men jag fixade det och är nu ytterst stolt över mig själv, och genomsvettig. När vi skulle ut från jobbet lite över 21, så stod det en bil utanför med en kille som hade ett anteckningsblock med sig. Uuups.. En kontrolant! Men det var lungt, jag hade kvittot på tobaksasken som jag köpt :) Men ganska kul endå, så har man varit med om det också!

Men nu är jag så svettig och äcklig att ja ska fara o duscha och sen eta o sova, ska endå upp redan kring 8 imoron!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0