Inatt

Inatt kl. 05.04 föddes vår lilla Tyke. Han är en av 2 pojkar och 3 flickor. Uppfödaren ringde mig kring 10.30, dock var jag o duschen och kunde inte svara. Såg sen att hon hade lämnat meddelande i svararen om vaplarna, så jag ringde henne typ 10 ggr innan jag fick tag på henne (hon pratade ett annat samtal) Vaplarna mår bra och dom skulle nu iväg till veterinären föratt ta bort den lilla extra klon som brukar krångla hos Beaglarna. Men hon skulle ringa mig imoron på eftermiddagen och då ska vi bestämma när vi ska dit och välja en! Åååhh, ja e så nervös, lycklig och ivrig på samma gång! En bra början på denna dag kan jag säga. Plus att jag fått lön idag så nu kan ja leva ett normalt liv igen :P

Försöker bara få tag på mamma, antar att hon ligger på stranden på stugan och inte har telefonen med sig.. Nåja, ska nu försöka överleva i värmen och sen iväg på jobb, med ett leende på läpparna :)

Kommentarer
Postat av: c

ÅÅÅ jee, grattis!!! :D

2010-07-15 @ 11:37:26
URL: http://svansarochskor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0