Skolan..

Sitter här igen efter nästan 3 veckor semster o man sku kuna tro att jag har ny inspiration till att studera men INTE! Kanske att det har och göra med att jag har mitt livs värsta flunssa på gång, men jag har klarat mig undan febern iallafall så ja ska på jobb direkt efter skolan. Skulle nog kunna ligga hemma med älsklingen o sova ennu men nej. Han skall iof snart på jobb så de sku endå inte vara nån skillnad, men på Söndan får man sova igen o imoron slutar ja faktiskt redan 2 o har inte jobb så de e helt najs.

Vill ha min dator NU! 3-6 veckor leveranstid in my ass. Tydligen har alla människor beställt datorer åt varandra till julklappar från samma ställe som jag beställt min så ja hamnar vänta. För tillfället hade dom lagervärdet på minus vad gäller den jag skulle köpa så de e bara ti vänta. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! .. in my ass

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0