Pakollinen otsikko

Jag börjar få slut på mina ideer angående bra rubriker, tragiskt!

Idag skall jag söka min dator, den kom till posten imorse så ska ta den när ja far på jobb! Blir nästan 700€ fattigare, men de e de värt! Kommer bli beroende av min datorn, är smått beroende av familjedatorn redan så.

Annars, som info till alla rökare, har det kommit ett nytt lagförslag om att Finland skall bli ett rökfritt land! In my ass säger ja bara. De kommer aldrig att gå. De finns inte resurser föratt kolla att denna lag följs o man tycker att vårat land skulle ha lärt sig av tidigare erfarenheter att detta inte kommer fungera! När spriten förbjöds började folk smuggla o bränna hemma, o det är exakt vad som kommer att hända, om detta lagförslag går igenom.

Tobak e gott o där me jämt! Varför skämmas över att man röker? Vill man sluta så slutar man, så enkelt är det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0