Lördag

For på jobb imorse 06.45 o dagen gick på ett nafs! Mittiallt va klockan 10.30 o kvällsturerna kom, sen va klockan mittiallt 12.30 så ja for o eta o sen hadd ja bara en timme kvar innan mitt skift var slut! Men största tacken föratt dagen gick så for var nog för kunderna, massor med folk! Men de e ju nu 7 miljoner vinst på Lotto, så de gjorde att folk va igång.

När ja sluta for ja ti Jysk o inhandla en datastol, sen till systern o chilla några timmar, sen hem, ut me hunden i ca 1 h ( såå mysigt att gå ute i kylan, bara jag o han<3 ) o sen soffa!

Nu sitter jag o halft väntar på att Roy ska ringa, han e ut med sina arbetskamrater på mat o sen bastukväll, så ja sku söka han när han ringer! Men senare än 23.00 blir ja inte o vänta på han, kommer troligen att ha svårt att hålla ögonen öppna redan vid 21.00 tiden :P

Imoron kommer syster troligen hit med hundarna (o min väska, glömde den där idag, vilket jag märkte när jag hoppade ur bilen hemma) o så ska ja packa! Måste gå igenom nattduksbordslådorna o tömma lite o lägga i lådor.
Om 1 vecka sitter vi i vår lägenhet o dricker champpis som förmedlaren gav till oss :D

Men nu solariet, min nya bästa vän -->

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0