Färdigt!

Nu får de räcka för idag! Orkar inte bära mer:P Ja lyckades med min plan på att inte fara ti kämppän idag. Har bara grejjat hemma! Nu är mitt rum nästan tomt o de kniper nog lite i hjärtat, har alltid nämligen älskat mitt rum, men kommer troligen att älska min nya lägenhet ennu mer. I synnerhet med tanken på att den är VÅÅR o vi får göra va fan vi vill med den :D

Satt igår o kolla igenom olika badrums designs från IDO, pappa hade en katalog hemma. Finns massor med fina grejjer! Sku egentligen villa ha golvet svart eller grott o väggarna typ vita. Stoora kakel sku vara snyggt, men ja måste diskutera med ägaren (min pojkvän då) om vad han tycker.

O vet ni vad :O Ja hitta min digikameraladdare när ja gick igenom en hylla ida(!!) Så nu ska ja si igenom den om där finns någå bra, o sen ta bilder på kämppän imoron :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0