Pepparkakor och punkt 4

Idag har vi ätit en försenad lillajulsmiddag (NAM!) och bakat för tidiga pepparkakor (brukar baka på Självständighetsdagen, men imoron har vi andra planer), sett på Kuorosota, varit nära att få sammanbrott på familjens yngling och chillat. Jag har ätit så mycket pepparkaksdeg att jag nästan mår illa. Bara nästan. Påtal om att äta, här kommer punkt 4, vad jag har ätit idag:

Frukost typ kl 11 : 1 portion gröt + 1 glas appelsinjuice
Middag kl 14 : Julskinka, potatislåda + 1 glas mjölk

------  pepparkaksdeg för en hel armé ------
------ + minst 20L vatten ------

Kvällstugg kl 19.30: Knäckebröd
Och så lite laku här hemma i soffan.
Så blir det säkert ennu den rutinmässiga Bananyoghurten innan läggdags och ett stort glas vatten. Vatten är bra.

Imoron är det fest på Högåsa, och efter det ska det städas här hemma. Helt otroligt, jag städar 1 gång i veckan, och det känns som att det bara blir rörigare för varje vecka här hemma? Nå, sanden slipper man nog nu iaf, tur det.

Tack för idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0