Att må skit.

Har haft ont i halsen enda sen Söndan och inatt BANG kom febern. Grejt. Det är sällan jag är sjuk och när jag blir det är det alltid vid det värsta tillfälle man kan tänka sig. Inte föratt det egentligen finns något rätt tillfälle att bli sjuk men.. Hatar iaf att vara sjuk. Kakka. Men Tyke ha vari supersnäll me mig hela dagen, han ha bara luggi med mig i sängen och sovi. Duktiga snuttis.

Här kommer punkt 2 på listan. Min första kärlek:

Alla har ju varit förtjusta hit och dit, men jag skulle säga att den kärlek jag har nu var den första riktiga. Vi träffades sommaren 04, och konstaterade att vi gillade varandras sällskap :) Vi har nu bott tillsammans i snart 1 år i våran kämppä i Pojo och jag har aldrig varit lyckligare!

Jag är ganska slut för tillfället, svettas och fryser var om varandra, orkar inte skriva mer nu. Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0