Jag älskar mitt hem!

Vetni, när man inte har varit i sitt hem mer är typ 1 timme totalt under 1 veckas tid, så börjar man bli sur. Jag iaf. Det har absolut inte lidit någon nöd på mig den senaste veckan, men såå jävla skönt att få komma hem till sina rutiner igen! Sin ägen data, sin ägen säng, sitt äget hem! Men ja ha alltid vari sån att ja fäster mig jävligt myky där ja bor, fast de ibland kan vara jobbigt att måsta städa osv som just nu t.ex, de ser för fittigt ut här! men endå så e de så jävla skönt att få sätta sig i sin ägen soffa och se på vad man vill i Tv:n. Små saker vettni.

Iaf, så är ja hemma nu. Skolan börjar imoron och ja va in via jobbet tidigare idag och konstaterade att dom ligger i skiten när folk är sjuka osv, så ja sa att ja kan fara dit på Onsdag och jobba kvällsskiftet. Har varit ganska down de senaste dagarna, så ja tror att ja behöver få göra saker, hur skönt det än är att få vara ledig o så, så måste jag endå ha saker att göra. Om ja inte gör något klokt på 2 dagar blir ja galen, så lika bra att fara tillbaka lite tidigare till jobbet. R sa åt mig imorse faktiskt att ja borde fara tillbaka till jobbet snart, såatt ja blir på bättre humör, int föratt ja nu vet på hur mkt bättre humör ja blir av jobbet, men att endå göra saker och inte sitta och fundera så mkt.

Nåja, men nu ska ja laga lite mat åt mig och sen ska ja börja städa. När de ha vari så nu den senaste veckan att man bara ha komi in, satt kassen med smutsbyke i badrummet och fari iväg med en ny kass med byke, så blir de ganska råddigt. Så måste ja fixa mina naglar också, efter Fredagens fisketur ser dom ganska döda ut.

Later!

Kommentarer
Postat av: mamsen

Far du o förtjäna på onsdan så kan du spendera sen på torsdan.

2010-08-16 @ 17:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0