Torsdag (väl?)

Haha, ja måsta fundera en stund innan ja kom på vad det är för dag idag :P Kanska skämmigt..

Idag har ja varit überduktig och skrivit tent (som jag faktist steg upp 07.30 föratt göra), fått klart min Webbsida, äntligen!, den ska bara utvärderas på Måndag, o så ha ja fått ut alla mina skoluppgifter, fick 2 och 3 i dom alla (skala från 0-3) och så berättade våran finskalärare att ja kommer få en 3a i kursen! Weii!

Så nu sitter ja här hemma, skickade just iväg den sista uppgiften till finskan o har ätit mat. Ja villa till Knäppen o eta, men R hade redan ätit kebab (uäk, ha eti för mycket sådant) o E kunde inte komma med, o ja antar att mamma inte hade någon lust att komma med eftersom hon endå varit på jobb hela dagen idag så..

Men imoron ska vi se om vi hittar på någåt kul. Kanske man sku ta och hyra en film eller någå sånt. Tängt kanske göra det redan idag, men de blev nu aldrig av.

Men nu ska ja titta på lite TV och sen iväg till butiken o skaffa S-kort åt R såatt han också kan börja få henkilökuntaALE! Måste bara se om det råkar vara någon på jobb som kan ge den tarran åt mig..

Jaja, men ja kanske uppdaterar mer senare ikväll, om ja får riktigt tråkigt.

-->

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0