Suck..

Kände mig ganska fine hela dagen idag, enda tills jag kom hem från matbutiken.. 36,9 visade tempen då. De är inte så högt, men min kropp reagerar hårt på feber, så jag blir som en slarva som bara måste få sova helatiden. Men ja ska försöka fara på jobb imoron, får bara proppa mig full med Burana, så kanske ja klarar det.

Var på kaffe med C, o sen ett varv till Jysk föratt köpa sittdynor till våra utestolar.


Fina va?

Skulle också köpa en matta att ha på balkongen, men vid det laget att jag kommit ut från Jysk var mina krafter nästan slut, så ja körde raka vägen hem. Vi städade just upp lite här, så slipper vi göra det på Söndan. Skall bara chilla då. Nu ska vi kolla på lite film och bara mysa. När har vi gjort det senast? Don't ask me..


Kommentarer
Postat av: mamsen

Söta dynor.Nu ska du vila dej.

2010-04-21 @ 18:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0