Godkväll!

Trött sitter hemma vid datan o ska snart fara o duscha o sen hoppa i säng. Måste tidigt opp imoron *suck* för vi ska ti Borgå. Start 09.00 -.- Försökte övertala käraste att vi sku fara först 10, men nej, 9 prick ska vi starta, yeah right?

Pappa lovade byta till sommardäck åt mig imoron ( dom ska vara bytta på Måndag ), så vi kommer att ta mammas bil imoron. Ja kommer troligen att köra såatt ja lär mig vägen. Ja kan inte lära mig vägar endast av att åka dem, måste endera gå dem eller köra dem, o i detta fall så tror ja att ja väljer att köra den :P Nejmen de ska bli riktigt kul att fara ti Borgå imoron, kan man kanske gå runt lite i gamla stan imoron om vi hinner :) Måste lägga kameran på laddning så att ja kan lägga upp fina bilder sen imoron :D

Ja va ju på jobb idag, de va ganska tungt, iochmed att ja e van att ha morgonturer på Lördagar, så att ha kväll nu mittiallt va ganska jobbigt, men de gick nog helt bra endå! Trött e ja nog nu, så måste börja söka mig o sova.

Update imoron när vi e tillbaka hemma!

Nattnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0