Borgå

Hemma! Efter en hel och underbar dag i Borgå. Säg vad ni vill om den staden, men jag älskar den! I synnerhet nu på våren när alla uteserveringar är i gång igen. Efter att vi hadde kommit fram åt vi mat och for ut på en liten promenad i gamla stan. Den e den mest romantiska gamla sant ja sett. Ekenäs gamla stan kan si sig i reven. Vi gick omkring där i ca 1 timme, sen for vi till Cittari o sen tillbaka till R:s famo. Hon e så söt :) Ca 18 startade vi hem tillbaka. Vägen var torr och fin så ja bestämde mig föratt fara o tvätta mammas bil som tack föratt vi fått ha den idag. O när ja kom hem till M&P föratt byta bil, stod min fina zio där, med sommardäck under och nytvättad! Imoron ska ja bara fara o köpa nya kapslar så blir den i skick inför sommaren:) Har funderat på alufälgar, men de e för dyrt för mig för tillfället, kanske sen i sommar när semesterpengarna har kommit och man annars också har mer pengar. Men här kommer lite bilder från dagens trip!


Såhär fint väder var det när vi startade hemifrån imorse 09.00


Små gränder i gammla stan


Jag på en liten bro i Borgå


Ån




Påväg hem, vägen var torr och fin och 120km/h!


Trött men glad!

Vi bestämmde med R att när vi blir gammla och inte har några barn hemma mer, så ska vi flytta till Borgå. Punkt.

Kommentarer
Postat av: C

Möh, de har ja inget minne av :( Men ja kan endå int ringa, har inget saldo.. Ha du int sitt på bloggen att ja e hemma då? :/

2010-04-12 @ 12:52:01
URL: http://svansarochskor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0