Hurtta LifeGuard

Som vi alla nog har kunnat konstatera, så har hösten kommit. Vilket betyder att det är mörk om kvällarna = reflextime! Iochmed att vi går så mycket inne i byn så kan jag helt ärligt säga att jag inte känner mig trygg utan reflex.


Både jag och tyke har Hurtta LG:s reflexvästar.





Lätta, vind/vattentäta och stöter bort smuts.

R blev nog inte så glad att jag tog en rosa väst åt Tyke (nej, jag tog den inte föratt den är samma färg som min!!) men jag orkade inte vänta 2 veckor påatt få en gul, och vad har det för skillnad om den är pink? Den gör endå sin uppgift och hundar skäms nog inte om det har pink eller gul väst på sig.

Så nu vet ni det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0