Midsommar

Våran midsommar firades på stugan i Sibbo. 5 pers totalt och 9 när vi åt mat på Fredagen :) Skönt var det, en perfekt början till min semester! Vi grillade, jagade myggor, badade bastu och sånt smått och gott. På Lördagen körde vi ett varv till Borgå föratt hälsa på R:s famo, det tar va ½ timme att körra från stugan dit så vi passade på när vi engång var i närheten. Tykis var med och betedde sig ypperligt! Han traskade runt lite och tittade och sen la han ner sig och sova. Överlag har han varit superduktig på stugan, han har fått vara lös hela helgen och han har hållits superbra! Nätterna har han sovit med mig och R i lugn och ro. Igår startade vi kring 12 mot stallet, vi skulle och se på R:s mommos häst och sen hemmåt. Vi var hemma kring kl 16 och bara dumppade grejjerna, se körde vi till M&P föratt grilla upp den sista grillmaten som blev kvar, vi har ju ingen grill hemma. Här kommer helgen i bilder, varsågoda!


Tykis simmade en hel del




Stugan


Bastun




Den lilla fina kokkon som vi gjorde föratt hålla myggorna borta


En trött Tykis i bilen påväg mot stallet


Vi körde lite kärra med Hirmu och jag tog mig en liten ridtur på plan.

Det var den midsommarhelgen! Skönt att vara hemma, typ 300 myggbet rikare och 5L blod fattigare. Nu ska ja börja fixa mig och vänta påatt R kommer hem och sen måste jag till Rautia föratt söka lite grejjer till badrummet. Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: mamsen

Mysig stuga o nätta bilder.

2011-06-27 @ 17:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0