Hett

Ja sa ju att det skulle bli en varm dag ;) Satt en stund på balkongen på förmiddagen, men jag klarade inte av att sitta där nå länge. Så hängde jag här hemma tills remppagubben for och sen for jag till stan. Ett varv via jobbet och sen på ett litet möte och kaffe efter det. När jag kom hem var det som en bastu här hemma, så jag bestämde mig föratt se om det var svalare på hundgården. Det var det inte. Fanns inte en enda fläck med skugga. Så jag packade hunden med och styrde kosan mot M&P. Vi for med mamma och simma med Tykis, och han simmade för första gången!! Tidigare har han bara gått ut i vattnet så långt han har sluppit med tassarna på bottnet, men nu tog han riktigt ordentliga simtag, min duktiga skrutt! Han fick någon ego-boost när han vågade simma så sen sprang han runt som en dåre och kutade för fulla muggar ut i vattnet helatiden. Så nu ligger han här berdvid mig i soffan och luktar våt hund, härligt!

Men nu ska ja lägga en film att ladda och sen börja söka mig ut på kvällspiss med herremannen. Annars skulle han säkert klara sig utan problem, men han fick mat först när vi kom hem, så han måste slippa ut ennu en gång ikväll. Hade packat mat med åt honom men när vi var ute i skogen och springa hade en viss senior tagit sig en liten munsbit av Tykes babymat, så han hade ingen mat att äta  :D

Aja, hörs imoron!

Kommentarer
Postat av: mamsen

Senioren har sovit gott med barnmat i magen, så han säger tack, tack.

2011-06-08 @ 09:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0