20.19

Nåja, nu är jag hemma och njuter av att ta det lungt :) Var en sväng till hundgården, men sen såg det så regnsjukt ut, så vi kom hem tillbaka. Far på en längre kvällslänk sen.

Sådär annars så ha ja inte sysslat med så mycket, jobbat en hel del och så, tagit det chill när jag har varit ledig. Tyke fick annars sin födispresent lite i förtid, en månad ungefär ;)


Han har teesat den här hemma som en dåre. En lampa har redan fått sätta livet till :P

Har även städat ut klädrummet. 1 sopsäck skall kastas, vet bara inte vart så den får stå kvar där tills jag har hittat en lösning till det.

Imoron är jag ledig, så ja har lite grejjer inbokat. Skall träffa lilla Mattis, handla inför helgen, måste en sväng till Rautia och köpa vanlig målfärg samt grundfärg och penslar. Skall måla rören och taket i badrummet under min semester. Det kommer att bli en skönt helg, vi startar mot Sibbo på Fredagmorgon och blir där på stugan till Söndan, och Tykis följer såklart med, han kanske behöver lite semester han med ;)

Nu svamlar jag så jag skall avsluta här. Kollar Simpsons och sen Sveriges värsta bilförare och sedan ut på kvällslänk.

Kommentarer
Postat av: c

Mina råttor vill gärna ha dina kläder :D

2011-06-21 @ 21:36:49
URL: http://svansarochskor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0