Total lycka!

Idag har varit super!

Vaknade kring 8, steg upp 9 pigg som bara den och for ut med dogin. Efter det fixade jag mig och for iväg till Arbetshälsovården lite över 10 och efter det träffade jag mamma i stan. var bl.a till Säästö och hittade vinterstövlar (okej, ni kan sluta skratta nu) kolla, skitsnygga!


Dom blev mina för ynka 17.45€


Så var vi in ett varv till jobbet och jag köpte nytt halsband åt Tykis

Hoppas bara att han inte växer ur den lika fort som den förra...

Och lite annat nödvändigt småplock. Efter det bar det av hem och ut med vovven som hade sovit med husse hela den tiden jag var borta. Vädret var ju underbart så jag hade inget emot att gå ut en sväng.




'



Den svängen som vi skulle vara ute blev tillslut en promenad på ca 2½ timme. Påvägen hem skulle vi via hundgården såatt Tykis kunde få springa av sig lite, och när vi hade hunnit vara där typ 3 min kom det 2 bilar med 2 tanter och deras hundar. Snällt frågade dom om dom fick komma med, och självklart fick dom det. Och så härja dom. Och härja. Och härja (hundarna då) och härja lite till. Så tillsist stod Tyke mellan två ganska stora hundar och bara stirrade på mig med totalt utmattade ögon så då var det dags att gå hem. + att jag inte hade någon känsel kvar i mina tår vid det laget. Efter att ha stått på hundgården i ca 1½ timme. Så for vi då hem och svänga och sen iväg till M&P på mat och slapp. Så nu är vi hemma, hunden är nästan medvetslös och jag börjar känna mig ganska mojsiger själv. 

Imoron är det tidig väckning, skall till labben 8.15 föratt dela med mig av mitt blod och en annan kroppsvätska till labbtantterna -.- men efter det kommer jag hem och äta ( får ju inte äta på 12 timmar före, och känner mig redan nu lite hungrig), sova en stund och sen städa det sista. Tyke far på dagis imoron. N ville ha honom hela dagen imoron fast jag är ledig? Fine, om hon vill kan hon väl få ha honom så får jag städa ifred :)

Så nu ska ja vänta påatt R kommer hem, pussa honom lite och sen gå och lägga mig. Nattinatt!

 


Kommentarer
Postat av: Cessi

Jee så kiva me massa bilder! den på dei o tyke e helt härlig <3



Och säästö pörssi skor is the shit, därifrån köpte jag mina två par ballerinor för 10€ som jag gick sönder hela sommaren, nu e dom döda men ja ska köpa nya igen denhär sommaren därifrån :D

2011-02-22 @ 00:01:34
URL: http://svansarochskor.blogg.se/
Postat av: Ia

Wau vilken hurtbulledag! Själv var jag på jobb och sen låg jag i soffan och åt glass å skratta åt Matti hela kvällen. Snacka om slöfock, liksom! :)

2011-02-22 @ 15:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0